وژن چهارم پچ پروفشنال PES 2016 Professinas Patch V4 :: ایران ادیت

ایران ادیت

اســــــــــنــــــــــــپـــــ داکــــــــــــــــــــــ

ایران ادیت

اســــــــــنــــــــــــپـــــ داکــــــــــــــــــــــ

پایان نامه فروشگاه ctshop فروش فایل های آموزشی سی تی شاپ دانلود مقاله خرید پایان نامه

کلمات کلیدی
ابزار های کاربردی pes

وژن چهارم پچ پروفشنال PES 2016 Professinas Patch V4

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

PES 2016 Professinas Patch V4 DLC 4.0





این نسخه از پچ سازگار با دیتاپک ۴ و اپدیت ۱٫۰۵ کونامی شده است و رقابت های کوپا امریکا و یورو ۲۰۱۶ و لیگ قهرمانان آفریقا را به طور کامل لایسنس کرده است.

ویژگی ها:
  • سازگار با دیتاپک ۴
  • سازگار با پچ ۱٫۰۵ کونامی
  • لایسنس کامل یورو۲۰۱۶
  • لایسنس کامل کوپا آمریکا۲۰۱۶
  • لایسنس کامل لیگ قهرمانان آفریقا۲۰۱۶
  • اضافه شدن منوی گرافیکی جدید[لیگ قهرمانان افریقا]
  • اضافه شدن چندین فیس جدید
  • لایسنس کامل لیگ های اروپایی
  • اضافه شدن چندین فیس تیم های ملی و باشگاهی
  • لایسنس کامل لیگ مصر
  • اضافه شدن گیم پلی پچ جدید
  • شامل دیتاپک های ۱تا۴ کونامی[برای نصب نیازی به دیتاپک ندارد]
  • دارای سلکتور
  • و کلی امکانات دیگر.

  حجم: ۴٫۶  گیگابایت



  • آرمان

نظرات  (۱)

با سلام
من این پچ رو نصب کردم و همه چی عالیه ولی یه مشکلی که هست اینه که وقتی میخوام بازی رو شروع کنم از بازی میاد بیرون . من تمام برنامه های پیش نیاز بازی رو بطور کامل نصب کردم و اینکه با پچ pte6 اصلاً مشلی نبود و از وقتی این پچ رو نصب کردم اینجوری شده یه بار بازی رو از اول نصب کردم ولی باز درست نشد بازی pes من نسخه RELOADED هستش . عکس ارور رو واستون میفرستم.
http://s8.picofile.com/file/8317589000/eror.jpg
http://s8.picofile.com/file/8317588976/ero2r.jpg
با تشکر از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی